Azedu.az
https://modern.az/ https://www.instagram.com/apak.az/
2018-06-07 12:57:46
Hər uşağın əsas haqqı: Musiqi dərsi

Hollandiyada aparılan araşdırmaya görə, ritm, melodiya və harmoniya  dərslərinin, zehni inkişaf bacarıqların  inkişafına  çox  açıq  təsir göstərir. Tədqiqatlar göstərir ki, 2 il əlavə musiqi  dərsləri  alan uşaqlar dil inkişafının və tədrisini başa çatdırmaq bacarığını  artırır və digər dərslərdə daha uğurlu nəticələr göstərir.

Lakin dünya miqyasında ümumi problem, məktəblərdə yaxşı  musiqi  öyrənmək və alətləri  çalmağı öyrənmək  hüququ  yalnız  orta və yüksək  səviyyəli  iqtisadi  sinfə malik olan ailələrin  uşaqlarına özəl   olduğunun düşünülməsi, təhsil sistemində  musiqi təhsili  üçün kifayət qədər yer olmaması, ailələri qeyri-tədris proqramlarına qatılmaq meyli və bir alət çalmağı  öyrənmək  üçün  dərs  təhsil haqlarının olduqca yüksək olması bu düşüncəyi  təəssüf ki dəstəkləyir.

 Finlandiyada  məktəblərində musiqi təhsili

Musiqi ilə məşğul olmaq tamam  başqa dünyalara açılan fərqli bir dil olması göz önündə saxlanılsa, bu hər bir uşağın əsas hüququdur. Finlandiya dünyanın  ən yaxşı  musiqi təhsili sistemlərindən birinə sahibdir. Uşaqları xorlara göndərmək yerinə, musiqi kəşflərinə sərbəst buraxılaraq istiqamətləndirən  bu təhsil  sisteminin müstəsna müvəffəqiyyəti  son 30 ildə  Finlandiyanın ən qeyri-adi  musiqiçiləri tərəfindən təsdiq edilə bilər.  Lakin, Finlandiyada olan hər bir uşaq  bir ulduz olmur. Əsas nöqtə isə musiqi təhsili  təhsil sistemində “zəruridir” və hər bir uşağa eyni  fürsət verilir.

Hər bir uşaq musiqiçidir.

BBC-nin ənənəvi olaraq  hər il təşkil etdiyi “Gənc Musiqiçi” yarışmasını qazanan gənclərə görə, heç bir yaşdan asılı olmayaraq uşaq, musiqi təhsili fürsətini qaçırmamalıdır. Etdikləri kampaniya  daxilində, İngiltərədə instrumental musiqi təhsilinin  əskikliyindən  əziyyət çəkdiklərini bildirir və alət çalmağı öyrənmənn  hər uşağın  faydalanan  bir haqq halına gətirilməsini, ailələrin  bu mövzudakı xərclərdən azad tutulmasını  istədiklərini dilə  gətirirlər. Musiqinin, uşaqların  həyatlarının olmazsa olmazı halına gətirilməsinin son dərəcə əhəmiyyətli  olduğundan  bəhs edən  gənclər, Londonun seçilən  məktəblərində  bütün uşaqlara pulsuz alət  dərsi verilən “Hər uşaq bir musiqiçidir” proyektini  nümunə  göstərirlər.

1990-dakı yarışmanı 15-yaşında  qalib gələn Nikola Loud, kaman çalmağı 4 yaşında  uşaq bağçasında  aldığı pulsuz dərslərlə başladığını söyləyir.   Loud, kariyerasını  başlamasına  kömək edən bu dərsləri aldığı üçün çox şanslı  olduğunu sözlərinə əlavə etdi.  Yarışmanın 1984-cü ildəki qalibi Emma Conson  isə, getdiyi  ibtidai məktəbdə heç bir  müəllimin  bir musiqi alətini çalmağı bilmədiyindən şikayət etdi. 1980-cı ildə  keçirilən müsabiqədə qalib gələn Daniel, bu kampaniyanın  yalnız  musiqiçi üçün deyil, bütün uşaqları üçün  də yayılması lazım  olduğunu  bildirir.  Özəl məktəblər və dövlət  məktəbləri arasındakı fərqi vurğulayan Danielə görə ciddi bir haqsızlıq vardır.

İşçi Partiyasının köhnə  liderlərindən Harriet Harman, kampaniyanın İngiltərədə parlamentə apararkən, bu ədalətsizliyin qəbul edilməməsini bildirir. Təhsil Naziri spikerinin etdiyi açıqlamaya görə bu mövzuyla əlaqədar hərəkət planlarını əhatə edən layihələri həyata keçirməkdədirlər. 

Günel Yaşarqızı